Doosje voor vierkante kaarten.

Doosje met kaarten.

  Met papier kan je zoveel mooie dingen maken. Je kan zoveel kanten op. En het is dan ook fijn om goeie materialen tot je beschikking te hebben. Ik kreeg het idee om een doosje te maken met daarin een aantal kaarten om aan iemand cadeau te doen. Ik heb pas nieuw papier gekocht bij Stampin'Up!. Twee kleuren blauw, die ik heel mooi vind. Daarmee ben ik aan het werk gegaan. 

Het doosje is gemaakt van Wisper White- en Misty Moonlight A4-papier. Met de snij- en rilmachine heb ik het papier op maat gesneden; deksel 19-19 cm, bakje 18.8-18.8 cm en steeds 4 cm uit de kant gerild. Daarna op de rillijn ingeknipt, zo ontstaan flapjes en kon ik het doosje in elkaar plakken. 

Voor de bovenkant is o.a. A4-papier Seaside Spray (licht blauw)en Forever Greenery design papier gebruikt. De vlinders zijn gestempeld met stempelset Butterfly Gala en  ik heb blauw-wit-zilver bakkersdraad gebruikt voor de strik.
In de volgende post laat ik wat van de kaarten zien die in het doosje passen.

Misschien raak jij ook enthousiast van het papier en andere materialen die je op dit blog ziet!
Bij mij kun je materialen van Stampin' Up! bestellen. Ik hoor het graag.
annecreamarie@gmail.com 

Groetjes, Annemarie.





 

Reacties