De derde kaart voor het kaartendoosje.

 

De 3e kaart die past bij en in het kaartendoosje. 


Op deze foto is alles bij elkaar te zien.


Ik heb veel plezier beleefd aan het maken van de giftbox en de kaarten. Zo mooi om te zien dat het bij elkaar past. Erg leuk om iemand cadeau te doen;-)

Bij de 3e kaart ging ik ervan uit dat iemand wel een speciale bemoediging kan gebruiken. Vandaar de tekst. De tekst is gestempeld met de inkt Misty Moonlight en past mooi bij de andere kleuren in de kaart. De kleur groen die ik voor de vlinders heb gebruikt heet Jade en die kleur komt terug in het designerspapier. 

De gebruikte materialen zie je hier onder vermeld.

Misty Moonlight(donkerblauw) A-4 kaartkarton als kaartbasis,
Seaside Spray (licht blauw) geëmbossed met de embossingfolder Woodland,
een smalle strook Forever Greenery design papier
daar boven op,
Stitched so Sweetly stansen gebruikt voor het label,
De stempelsets Butterfly Gala en Kaartje Van Mij,
groen-wit geblokt lint.
Alle gebruikte materialen zijn van Stampin’Up!.

Raak je ook enthousiast van het papier en andere materialen die je op dit blog ziet?!
Bij mij kun je materialen van Stampin' Up! bestellen. Dit kun je laten weten via 
annecreamarie@gmail.com 

Groetjes, Annemarie.



Reacties