Kaart Blauwe bloem voor Just Add Ink Challange. #JAI618

Welcome to my blog.
Thanks you fore your visit. 
Friday 2 -9-2022 I will place a video on youtube Anne-Crea-Marie.
You can watch how I make the card there.



Een kaart voor een challange.
Ik zag de kleuren en dacht; Dat is nog eens een uitdaging.
Ik ben niet zo van die kleuren en ik heb niet alle inktpads.


And guess what? I am the winner of this challange!!
I 'm so happy! :-)



Met de Tasteful Texile 3D embossingfolder heb ik de 'stofstructuur' gemaakt.

Ik ben heel tevreden met het resultaat:-)

Gebruikt materiaal:

Kaartkarton Very Vanilla Old Olive en Pasific Point,
zilverpapier,
Stempels Honeybee Home,
Inktpads; Crumb Cake, Black,
Tasteful Texile 3D embossingfolder
Scalloped Lace, Rhinestones basic jewels.

Inspiratie voor de lay-out vond ik bij Tatty_treasure op Instagram


 Ik hoop dat je inspiratie  hebt opgedaan? Laat je het me weten?

Wil je spulletjes bestellen van Stampin'Up!? Laat maar weten via de mail.

annecreamarie@gmail.com

Vriendelijke groet, Annemarie 

Reacties

  1. Fun elements with a fun rustic feel. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful textured card. I love all the delicate details. Thank you for sharing this week at Just Add Ink! Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten