Kaart gele rozen uit handgemaakt designerpapier.


 Vorige week heb ik geschilderd en gestempeld. Daaruit kwam mooi designer papier voort.
Dit keer laat ik zien hoe je een kaart kunt maken met dat papier. 


Tevens is deze kaart bedoelt voor een challange. 

Voor #GDP347


Als je hier op de link klikt kom je op youtube.

https://youtu.be/5F3gHu-JEuc

Daar zie je hoe ik de kaart maak.


Gebruikte materialen zijn: 

Kaartkarton Very Vanilla, 
Handgemaakt designer papier Gele Rozen,
Washi Tape,
Inktpad Merry Merlot, Distress inkt Walnut Stain
Gesso, Acrylverf Amsterdam donkergoud,
Peaceful Poppies Sequins.

Ik hoop dat je ideeën hebt opgedaan voor jouw hobby.

Wil je graag materialen gaan gebruiken van Stampin'Up!. Ik hoor het graag. 

Dit kan via de mail. Het adres staat hier onder.
annecreamarie@gmail.com

Hartelijke groeten, Annemarie

Reacties